lördag 8 mars 2008

Idag håller jag tummarna.

Hallå där!

Idag håller jag tummarna. Varför det? Jo för att idag kan Övik gå til slutspel i damernas elitserie och det vore fantastiskt kul! Det unga laget verkar ha tagit ytterligare ett steg i rätt riktning detta år. Jag tror själv att Martin O är en fantastisk tränare med en enorm kunskapsbank, dessutom verkar han vara bra på att förmedla denna kunskap så i honom tror jag att vi har en framtida landslagstränare, inte bara coach. Heja ÖVIK!

Idag håller jag tummarna för att vårat (Frittes, SuperMats, Borgens, j:s och mitt) supersystem på travet kommer ge utdelning. Fritz hade några heta drag som kan falla väl ut.

Idag håller jag tumarna för att mitt chansstryksystem går in och att jag därmed kan investera i en sådan där läcker 13 rätt tröja, finns dem kvar föresten?

-

Ikväll tror jag att jag kommer spela världens bästa discolåt på repeat hela kvällen/natten lång, vilken låten är?

Haddaway - What Is Love

Helt oslagbar. Finns det nån bättre så berätta för mig.

Nu ska jag dra vidare.

Morsning korsning.

Pelle

Inga kommentarer: