torsdag 31 januari 2008

Nattiné...

Klockan är snart 00.30. och jag är vaken och sitter framför datorn.. ni som nu tror att jag sitter och surfar och gottar mig har helt fel. Har slitit med ett arbete som ska lämnas in i skolan på fredag.. det är inte särskilt långt men tidskrävande. Har suttit sedan strax innan klockan 15 idag på eftermiddagen till nu. Har käkat lite middag, glömde först bort det så jag åt inte förens vid 20.30 snåret och då passade jag på att kika lite på tv med men sen har det vart fullt ös och tangentbordet har gått varmt.

Jag undras just hur det kommer att gå när jag ska skriva hemtentan i påsk... vågar inte ens tänka på det. Man är ingen pluggis direkt, det har jag konstaterat.

-

IBF Falun tog stryk mot Capeiro, formsvacka? Njae.. det tror jag väl ändå inte. IBF är bra och jag tror det är bra om de tar några torskar innan slutspelet så de andra lagen fortsätter att underskatta. Tror de tvålar dit gnägget i början av nästa vecka. Ska bli kul att se vad de svartgula kommer med för lag, de har ju ett antal bra spelare i sitt lag. Påminner lite om New York Rangers i NHL för ett antal år sedan. Många äldre, rutinerade spelare där bäst före datumet gått ut och de flesta var dessutom ruskigt överbetalda mot vad de presterade...

Riktigt där är inte AIK ännu men so what, jag håller på DIF. Aldrig att jag skulle säga nåt gott om ärkerivalerna. Trodde ni verkligen det?

-

Dagens (Eller snarare nattens sågning) kommer här. Det är GGIK som bör sågas vid knäskålarna för deras otroligt töntinga sätt att presentera nya spelare på. Kika in på deras hemsida.

Tidigare idag var Oskar Adamssons ansikte täckt på bilden och man skulle presentera sitt heta nyförvärv kl 24.00 inatt genom att helt enkelt "avtäcka bilden" vilket man nu också gjort. Inget ont om Oskar, han är enligt mig en riktigt duktig spelare som kommer klara sig alldels utmärkt i div.1 men GGIK:s sätt att presentera nya spelare är helt enkelt för dåligt.

Det roligaste av allt var att I-B magget släppte nyheten på sin sida redan udner dagen så tji fick Gävlelaget.

Släpp sargen och kom in i matchen!

-

Kul med landskamper i helgen! Är det någon som vet om dem visas på tv och i vilken kanal får ni hemskt gärna skriva ett inlägg om var och när så jag inte missar det.

-

Sovdags, over and out!

Pelle

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha .. ja hemlighetsmakeriet va fantastiskt... fick ju bara lov att spara bilden o lägga den på min facebook .. hahah... lycka till imorgon mot alfta... peace

Anonym sa...

vafaan har du bytt klubb .. jaha.. jaja lycka till då o hoppas du känner suget komma krypande tillbaka.. ses i dimman på harrys innan dom stänger portarna..

Anonym sa...

-->Hubbe

Var tvungen att såga loss lite, GGIK_s hemsida är i klass med ett lag i division 1000...

Däremot kan de vara glada över att du lirar med dem. Nu är det bara in i skiten och kriga och hänga några i x:et!

Kände för en nytändning, så nu pendlar man till stan över helgerna!

Pelle