lördag 22 december 2007

Önskar alla innebandyälskare och alla ni andra en riktigt god jul!

Sådärja! Vi vann mot Sura idag, starkt jobbat grabbar. Antar att jag är petad på livstid nu eftersom jag inte vara med och spelade idag, eller som min coach skrev i ett sms "det finns alltid plats i ledarstaben". Det är humor på hög nivå!

Nu börjar klättringen, alla lag som underskattar oss fortsätt med det så ses vi i div 2 nästa år igen.

-

Medan grabbarna dominerade mot Surahammar följde jag Arsenal - Spurs på tv:n samtidigt som jag följde "vår" match via datorn.

Spurs missar ett jätteläge, de bränner en straff och blir sedan blåsta på en straff. Ja vad säger man snacka om att slitas mellan hopp och förtvivlan. Precis som vanligt när man är "spurssupporter". Nog talat om den matchen, bara att ta nya tag.

-

Fick ett mail av min bror där han berättade historian bakom familjens kärlek för Tottenham. Det var tydligen morfar som höll på Spurs en gång i tiden, därav brors intresse och sedemera mitt. Så tack morfar och Rest In Peace!

-

Nu ska jag fira jul och sedan ladda för återstoden av serien. Kommer inte att leverera någon önskelista som vissa blogare gör. Helt enkelt för att jag önskar mig ingenting sådär direkt.. förutom att vi klarar oss kvar i 2:an, men det gör vi å andra sidan utan att jag behöver önska mig det.

-

Imorgon kommer jag att hålla tummarna i derbyt mot Milan, är ett Interfan sedan Giuseppe Bergomi var lagkapten och dominerade i försvaret. Tror Zlatan hänger två och skojar friskt med gamm-Maldini.. hur det går får vi ses imorn!

Önskar er läsare en riktigt god jul.

/Pelle

Inga kommentarer: