måndag 12 maj 2008

Oklarheter som måste redas ut och ett ev möte med skogsmulle väntar imorn!

Sådärja. Nu har jag legat vaken 3 nätter i rad och hostat och hostat. Men idag fick jag arslet ur vagnen och ringde till närmaste vårdcentral, det hela slutade med att jag fick ett recept på coccilana (Eller hur det nu stavas) och jag vart helnöjd. Äntligen ska jag få sova en hel natt och känna mig utvilad till morgondagens strapatser.

För då ska klassen spendera en hel dag ute i skogen och bland annat koka en körvgryta med piron och löööök. Kan bli gott, kan bli mätt. Har man tur kanske även skogens konung dyker upp och då menar jag inte älgen utan självaste skogsmulle!

--

Har fått frågan från fler håll än ett sen det förra inlägget, "Ska du spela med Övik nästa år?" och efter att ha läst mitt senaste inlägg är frågan befogad. Får be om ursäkt för mitt slarviga sätt att skriva och påpeka att jag inte ska spela med Övik nästa år. Det är ett annat lag det handlar om, dock så ska det bli kul att komma tillbaks och få spela i den nybyggda hallen och ev träffa några gamla vänner om det nu blir spel i Div 1. Så har vi rett ut det.

--

Hörde föresten nåt så löjligt som att J.Adriansson och A.Johansson var tvugna att fixa ersättare på deras respektive arbetspass under Viking Line Cup då de skulle spela med självaste landslaget annars skulle de inte fått åka och kissa på Norge. Ibland undrar man om det är tomten och kalle anka som sitter i styrelsen och fattar besluten. Självklart måste man låtage spelare som spelar i landslaget ledigt från att jobba oavsett vad som står i kontraktet, det är ju för %¤) LANDSLAGET vi pratar om!

Gör om gör rätt...

---

Glöm dina bekymmer, imorn kommer det nya..

//Pelle

Inga kommentarer: