onsdag 7 oktober 2009

Damplast..

Hoppsan tänker ni nu när ni ser att det uppdaterats två ggr på två dagar. Vad har hänt? tja, inte så mycket mer än att jag både haft tid, lust och något att skriva om.

Skolan flyter på och klarade en tenta häromdagen som jag trodde jag var tvärkörd på.. ibland har man flyt här i livet.

---

Fick en kommentar på msn om att jag helt bommat att ett lag far fram som en ångvält och fullkomligt krossar allt mostånd i norra damettan. Hoppsan skrev jag tillbaks, jag visste om det men helt enkelt inte lagt det på minnet. Laget i fråga är inget mindre än Sten Sture. Förra året missade de Elitserien med en hårsmån vad jag vill minnas då de kvaddade i kvalet.



I år verkar det se ännu bättre ut och med nyförvärv som en av systrarna Rhöös så kan det kanske räcka hela vägen fram. Uppsala behöver verkligen ett lag i högsta serien så att alla de unga och duktiga spelarna har något att sträva emot och något att sporra sig med när det går tungt i löparspåret på sommarträningen. Jag hoppas verkligen att Sten Sture går upp i år då Uppsala som innebandyns Mecka absolut ska ha ett lag i högsta ligan enligt mig.

---

Nej nu blir det lite NHL 2009 mot T.B. Vilket lag som gäller, Flyers såklart!



//Pelle

Inga kommentarer: