måndag 6 april 2009

Morsning korsning..

Nu var det längesen... riktigt längesen...

Har haft sjukt mycket att göra.. plus att lusten för att blogga inte funnits. Ibland är det helt enkelt inte kul att göra vissa saker.. men ska man då skita i att göra saker man tycker är tråkiga?.. (typ som att diska, städa plugga med mera). Absolut inte.. oftast är det bara att bita ihop och kriga men lusten för att blogga har vart obefintlig och då har jag valt att helt enkelt skita i det.. det är en fördel med att man är vuxen, man får göra som man vill!

--

Var och lirade en småmålsturnering i Uppsala natten mellan fre och lör.. vi kom trea av typ 30 lag. Helt ok. Bland spelarna märktes namn som Fredrik Holtz (SSL Storvreta), Dan Johansson (SSL Sirius), Ett par Årstaspelare, Några Hagunda killar och sen en hel drös div 1000 spelare av blandad kvalité. Vi åkte ut i semin mot D. Johanssons lag i sudden.. vi hade en i stolpen som rullade på mållinjen.. sen kontrade dem och redan nämde herre smaskade in ett knackskott med ryggen mot mål.. tur säger en del.. snyggt och välplacerat säger jag.

Vårat lag bestod av en sagolik blandning spelare, nån med erfarenhet från Div 1, kanske till och med Elitserien.. nån hockeyspelare, nån Sturebrud, några från S-vall plus T.B och mig och en grymt bra back som täckte allt.. nya tag nästa år..

vi fick en vattenflaska, tröja och nyckelband.. tjooohooo.. jippie... men allt är bättre än inget!

--

Åker hem till Öre i Påsk... har inte tid egentligen.. men jag längtar hem.. så jag drar. Jag gör som hjärtat vill.. inte det jag borde göra.. har tenta kommande vecka.. borde läsa en heeeel deeeel... men det får vänta..

---

Snart dags för SM final i innebandy... tror det blir Vreta (om inte matcherna går till straffar för då vinner gnägget, Storvretas straffar var ju kiss!!! Endast Hannes Ö som får g där.. rrrr rätt upp i krysset!) mot Balrog.. men om M.Svensson och P Sjögren blir friska så vinner Warberg och det blir de som får möta Vreta. Hängde ni med?

---

En kort intensiv blogg.. men nu vet ni att jag lever.. och var jag spelar nästa år.. det har jag ingen aning om..

//Pelle

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har inte haft sjukt mycket att göra! Du är bara lat =) ///Mia