fredag 14 maj 2010

Sommarlov.. inte riktigt än..

Morsning!

Som ni kanske märkt har denna blogg inte uppdaterats i samma utsträckning som tidigare.. Det beror dels på att säsongen är slut.. dels att jag inte haft nån riktig motivation till att blogga.. men efter ett mail av en vän inom innebandyn som bad mig skriva ett längre blogginlägg i hans blogg så kom lusten åter.. detta blogginlägg är inte utlagdt ännu.. men så fort det publiceras så lägger jag även ut det här...

Det blir mitt sista inlägg för sommaren.. nu måste jag foka på studierna.. som går sådär.. det är stolpe, ribba, målfoto in på tentorna.. vilket jag hoppas håller i sig terminen ut..

Men morsning och hejsvejs så länge.. men som sagt var inom kort kommer mitt sista inläg för sommaren.. håll utkik, det utlovas ett inlägg med mycket tyckande...

//Pelle

Inga kommentarer: