lördag 23 augusti 2008

Nya tag ny sässong!

Morsning!

Som återuppstoden från de döda så lever bloggen, naturligtvis för att en nya hörlig spännande sässong av världens roligaste idrott att utöva nämligen innebandy, står för dörren!

För er som undrar vad jag pysslat med under sommaren så har jag jobbat, jobbat och jobbat... dels på en ICA affär hemma i Öregrund dels på det här haket (Hemsidan är ruggigt gammal, där finns en del att jobba på men stället är sig likt) under helgerna. Förutom allt jobb har jag de gånger jag vart ledig tagit det lugnt, ute och sprungit lite, kört lite bil och druckit en och annan klass 3...

Men som sagt var nu är hösten i antågande och innebandyn står för dörren.. har även gjort klart med en ny klubb, denna gång i trakterna av Falun. Kalla mig gärna klubb-hora för det är precis det jag är med tanke på att jag avverkat följande lag under 2 sässonger. Örnsköldsvik IB, IBF Falun ungdom, Hagunda IF och till denna sässong ska jag spela med IBF Borlänge.

Mer om hur jag tänkt kring mitt val av lag kommer vid ett senare tillfälle. Har även under sommaren fått ett intressant erbjudande som handlar om innebandy på ett annat sätt än att spela... mer om det när det är klart..

Har även en hel del annat smått och gott som hänt under sommaren som jag kommer att skriva om här på bloggen men det får bli vid ett annat tillfälle. Nu är det sängdags.

Härligt att vara tillbaks på internet och få tycka till..

Natti natti

//Pelle

Inga kommentarer: